Bezp艂atna dostawa od 250z艂 dla paczek ORLEN oraz darmowy kurier od 300z艂.

Zadzwo艅  730 005 263

Konto

Chcesz do nas zadzwoni膰?

Kliknij tu: 730 005 263

Obserwuj nas

 

FAQ

FAQ 鈥 najcz臋艣ciej zadawane pytania

Spis tre艣ci:

  1. Jaki jest czas realizacji zam贸wienia?
  2. Ile dni zajmuje dostawa paczki?
  3. Czy jest mo偶liwo艣膰 p艂atno艣ci za pobraniem?
  4. Czy jest mo偶liwo艣膰 odbioru osobistego?
  5. Czy jest mo偶liwa wysy艂ka za granic臋?
  6. Czy mog臋 z艂o偶y膰 zam贸wienie telefonicznie?
  7. Czy musz臋 tworzy膰 konto na sklepie, by z艂o偶y膰 zam贸wienie?
  8. Co je偶eli interesuj膮cy mnie produkt jest niedost臋pny?
  9. Co zrobi膰, je偶eli p艂atno艣膰 nie przesz艂a?
  10. Jak si臋 upewni膰, 偶e z艂o偶y艂em/-am prawid艂owo zam贸wienie?
  11. Co mam zrobi膰, je偶eli w mojej paczce brakuje produktu?
  12. Czy jest mo偶liwo艣膰 zapakowania produktu na prezent?
  13. Gdzie znajd臋 kody rabatowe?
  14. Czy mog臋 zwr贸ci膰 produkt?
  15. Czy wystawiamy faktury?
  16. Co to znaczy, 偶e pakujemy przesy艂ki w nurcie zero waste?
  17. Na czym polega p艂atno艣膰 PayPo?

 

  1. Jaki jest czas realizacji zam贸wienia?

Czas wysy艂ki podany jest na stronie ka偶dego produktu nad jego opisem.

Zam贸wienia dost臋pne na magazynie wysy艂amy najcz臋艣ciej w ci膮gu 1-2 dni od otrzymania p艂atno艣ci za zam贸wienie. Zakupy za pobraniem wysy艂amy w ci膮gu 1-2 dni od wp艂yni臋cia zam贸wienia.

Niekt贸re produkty wysy艂ane s膮 bezpo艣rednio od producent贸w i wtedy czas realizacji zam贸wienia jest d艂u偶szy 鈥 informacja o maksymalnym czasie wysy艂ki podana jest przy ka偶dym produkcie.

Dok艂adamy wszelkich stara艅, by zakupy trafi艂y do Was jak najszybciej.

 

  1. Ile dni zajmuje dostawa paczki?

Czas dor臋czenia przesy艂ki zale偶y od wybranej podczas sk艂adania zam贸wienia formy dostawy.

Paczki wysy艂ane kurierem oraz dostarczane do Paczkomatu Inpost otrzymacie w ci膮gu 24-48 godzin (z wy艂膮czeniem weekend贸w) od wysy艂ki zam贸wienia. Do punktu Orlen Paczki przesy艂ki s膮 najcz臋艣ciej dor臋czane w ci膮gu 2-3 dni od wysy艂ki.

Produkty o du偶ych gabarytach (materace, tablice manipulacyjne, maty itd.) wysy艂ane s膮 wy艂膮cznie za po艣rednictwem firmy kurierskiej.

 

  1. Czy jest mo偶liwo艣膰 p艂atno艣ci za pobraniem?

Tak, udost臋pniamy tak膮 form臋 p艂atno艣ci przy wysy艂ce zam贸wienia za po艣rednictwem firmy kurierskiej.

 

  1. Czy jest mo偶liwo艣膰 odbioru osobistego?

Prowadzimy jedynie sprzeda偶 internetow膮, ale przy wcze艣niejszym kontakcie telefonicznym pod numerem: 730 005 263, istnieje mo偶liwo艣膰 odbioru osobistego zam贸wienia w Warszawie (adres: Zau艂ek 5a).

 

  1. Czy jest mo偶liwa wysy艂ka za granic臋?

Tak, jak najbardziej. W tym celu prosimy o kontakt mailowy na adres: kontakt@raczkujemy.pl

Ustalimy szczeg贸艂y i okre艣limy koszt dostawy.

 

  1. Czy mog臋 z艂o偶y膰 zam贸wienie telefonicznie?

Tak, jak najbardziej. Zapraszamy do kontaktu pod numerem: 730 005 263.

 

  1. Czy musz臋 tworzy膰 konto na sklepie, by z艂o偶y膰 zam贸wienie?

Nie, mo偶esz dokona膰 zakupu bez zarejestrowania si臋 w sklepie, ale zach臋camy do tego 鈥 b臋dziesz otrzymywa膰 atrakcyjne kody rabatowe w pierwszej kolejno艣ci 馃槈

 

  1. Co je偶eli interesuj膮cy mnie produkt jest niedost臋pny?

W takiej sytuacji warto napisa膰 maila na kontakt@raczkujemy.pl lub do nas zadzwoni膰: 730 005 263 鈥 damy zna膰, czy planujemy w najbli偶szym czasie dostaw臋 i czy mo偶emy co艣 przy艣pieszy膰.

 

  1. Co zrobi膰, je偶eli p艂atno艣膰 nie przesz艂a?

Je偶eli wyst膮pi艂y trudno艣ci podczas op艂acania zam贸wienia i wiesz, 偶e p艂atno艣膰 nie przesz艂a lub pieni膮dze nie zosta艂y pobrane z konta 鈥 mo偶esz op艂aci膰 zam贸wienie przelewem tradycyjnym na konto sklepu. Wa偶ne by w tytule przelewu poda膰 nr zam贸wienia:

MILAGRA Magda Smolik

Bank ING: 98 1050 1025 1000 0097 4139 3269

Je偶eli wolisz ponowi膰 p艂atno艣膰 za po艣rednictwem szybkich przelew贸w 鈥 napisz do nas maila (kontakt@raczkujemy.pl), a wygenerujemy linka do szybkich p艂atno艣ci i b臋dziesz m贸g艂 jeszcze raz op艂aci膰 zam贸wienie w ten spos贸b.

 

  1. Jak si臋 upewni膰, 偶e z艂o偶y艂em/-am prawid艂owo zam贸wienie?

Gdy zaksi臋gujemy p艂atno艣膰, a zam贸wienie wp艂ynie do systemu, otrzymasz wiadomo艣膰 e-mail z potwierdzeniem zam贸wienia na adres mailowy podany podczas sk艂adania zam贸wienia.

 

  1. Co mam zrobi膰, je偶eli w mojej paczce brakuje produktu?

Dok艂adamy wszelkich stara艅, by Wasze paczki pakowa膰 zgodnie z zam贸wieniami i by wszystko przychodzi艂o do Was w idealnym stanie. Je偶eli jednak wyst膮pi jakikolwiek problem lub niesp贸jno艣膰 w otrzymanym przez Was zam贸wieniu 鈥 prosimy o kontakt na maila: kontakt@raczkujemy.pl. Odezwiemy si臋 najszybciej, jak to mo偶liwe 馃槈

 

  1. Czy jest mo偶liwo艣膰 zapakowania produktu na prezent?

Tak, oczywi艣cie 鈥 prosimy o tak膮 informacj臋 w uwagach do zam贸wienia. Dosy艂amy wtedy skan paragonu mailem.

 

  1. Gdzie znajd臋 kody rabatowe?

Kod rabatowy otrzymuj膮 osoby, kt贸re zapisz膮 si臋 do newslettera. Ponadto o wszelkich dodatkowych akcjach promocyjnych informujemy za po艣rednictwem naszych kont w social mediach 鈥 na naszym kanale na Instagramie i Facebooku. R贸wnie偶 odbiorcy newsletter贸w otrzymuj膮 informacj臋 o specjalnych obni偶kach w pierwszej kolejno艣ci.

 

  1. Czy mog臋 zwr贸ci膰 produkt?

Tak, jak najbardziej, zgodnie z polskim prawem mo偶esz zwr贸ci膰 produkt zam贸wiony przez Internet w ci膮gu 14 dni od otrzymania paczki. Wi臋cej informacji znajdziesz w naszym regulaminie w pkt. 9 鈥濷dst膮pienie od umowy sprzeda偶y鈥, a formularz do wype艂nienia w zak艂adce 鈥濿zory pism鈥.

 

  1. Czy wystawiamy faktury?

Tak, dla wszelkich podmiot贸w gospodarczych wystawiamy faktury VAT. Je偶eli dana plac贸wka o艣wiatowa 鈥 przedszkole, szko艂a, o艣rodek terapeutyczny lub poradnia potrzebuje faktury pro-forma do p艂atno艣ci tradycyjnym przelewem, r贸wnie偶 mo偶emy j膮 wystawi膰. Prosimy o tak膮 informacj臋 w uwagach do zam贸wienia, a pro-form臋 wy艣lemy na podany podczas sk艂adania zam贸wienia adres e-mail.

 

  1. Co to znaczy, 偶e pakujemy przesy艂ki w nurcie zero waste?

Kartony, do kt贸rych pakujemy Wasze zam贸wienia i wype艂nienia paczek pochodz膮 z drugiego obiegu 鈥 staramy si臋 nie generowa膰 nowych odpad贸w. Korzystamy z pe艂nowarto艣ciowych karton贸w i tak pakujemy zakupy, by w ca艂o艣ci do Was dotar艂y.

 

  1. Na czym polega p艂atno艣膰 PayPo?

PayPo to serwis oferuj膮cy us艂ug臋 鈥瀔up teraz/zap艂a膰 p贸藕niej鈥. To prosty, szybki i bezpieczny spos贸b zap艂aty za zakupy w sklepach internetowych bez korzystania z konta bankowego czy karty kredytowej. Klienci kupuj膮 teraz, a p艂ac膮 za 30 dni.
– Klient kupuje teraz, a p艂aci za 30 dni. W tym czasie RRSO wynosi 0%
– Decyzja o odroczeniu p艂atno艣ci przyznawana jest w czasie kr贸tszym ni偶 10 sekund
– Limit transakcji od 10 z艂 do 3000z艂
– Klient ma przyznawan膮 ilo艣膰 rat w zale偶no艣ci od warto艣ci transakcji. Ilo艣膰 rat to od 4 do 6, oprocentowanie r贸wnie偶 zale偶y od kwoty transakcji i wynosi 艣rednio ok. 20%
– Dedykowany panel PayPo pozwoli klientowi na bie偶膮cy dost臋p do termin贸w sp艂aty oraz tego jak kszta艂tuj膮 si臋 przyk艂adowe raty.

Darmowa wysy艂ka
Darmowa wysy艂ka

powy偶ej 250z艂

Zwroty
zwroty

przyjmujemy

Wysy艂ka
wyslka

w ci膮gu 2 dni

Bezpieczne p艂atno艣ci
bezpieczne p艂膮ttno艣ci

z Przelewy24