FAQ

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Spis treści:

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
  2. Ile dni zajmuje dostawa paczki?
  3. Czy jest możliwość płatności za pobraniem?
  4. Czy jest możliwość odbioru osobistego?
  5. Czy jest możliwa wysyłka za granicę?
  6. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
  7. Czy muszę tworzyć konto na sklepie, by złożyć zamówienie?
  8. Co jeżeli interesujący mnie produkt jest niedostępny?
  9. Co zrobić, jeżeli płatność nie przeszła?
  10. Jak się upewnić, że złożyłem/-am prawidłowo zamówienie?
  11. Co mam zrobić, jeżeli w mojej paczce brakuje produktu?
  12. Czy jest możliwość zapakowania produktu na prezent?
  13. Gdzie znajdę kody rabatowe?
  14. Czy mogę zwrócić produkt?
  15. Czy wystawiamy faktury?
  16. Co to znaczy, że pakujemy przesyłki w nurcie zero waste?

 

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas wysyłki podany jest na stronie każdego produktu nad jego opisem.

Zamówienia dostępne na magazynie wysyłamy najczęściej w ciągu 1-2 dni od otrzymania płatności za zamówienie. Zakupy za pobraniem wysyłamy w ciągu 1-2 dni od wpłynięcia zamówienia.

Niektóre produkty wysyłane są bezpośrednio od producentów i wtedy czas realizacji zamówienia jest dłuższy – informacja o maksymalnym czasie wysyłki podana jest przy każdym produkcie.

Dokładamy wszelkich starań, by zakupy trafiły do Was jak najszybciej.

 

  1. Ile dni zajmuje dostawa paczki?

Czas doręczenia przesyłki zależy od wybranej podczas składania zamówienia formy dostawy.

Paczki wysyłane kurierem oraz dostarczane do Paczkomatu Inpost otrzymacie w ciągu 24-48 godzin (z wyłączeniem weekendów) od wysyłki zamówienia. Do punktu Orlen Paczki przesyłki są najczęściej doręczane w ciągu 2-3 dni od wysyłki.

Produkty o dużych gabarytach (materace, tablice manipulacyjne, maty itd.) wysyłane są wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej.

 

  1. Czy jest możliwość płatności za pobraniem?

Tak, udostępniamy taką formę płatności przy wysyłce zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej.

 

  1. Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Prowadzimy jedynie sprzedaż internetową, ale przy wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod numerem: 730 005 263, istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia w Warszawie (adres: Zaułek 5a).

 

  1. Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

Tak, jak najbardziej. W tym celu prosimy o kontakt mailowy na adres: kontakt@raczkujemy.pl

Ustalimy szczegóły i określimy koszt dostawy.

 

  1. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, jak najbardziej. Zapraszamy do kontaktu pod numerem: 730 005 263.

 

  1. Czy muszę tworzyć konto na sklepie, by złożyć zamówienie?

Nie, możesz dokonać zakupu bez zarejestrowania się w sklepie, ale zachęcamy do tego – będziesz otrzymywać atrakcyjne kody rabatowe w pierwszej kolejności 😉

 

  1. Co jeżeli interesujący mnie produkt jest niedostępny?

W takiej sytuacji warto napisać maila na kontakt@raczkujemy.pl lub do nas zadzwonić: 730 005 263 – damy znać, czy planujemy w najbliższym czasie dostawę i czy możemy coś przyśpieszyć.

 

  1. Co zrobić, jeżeli płatność nie przeszła?

Jeżeli wystąpiły trudności podczas opłacania zamówienia i wiesz, że płatność nie przeszła lub pieniądze nie zostały pobrane z konta – możesz opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym na konto sklepu. Ważne by w tytule przelewu podać nr zamówienia:

MILAGRA Magda Smolik

Bank ING: 98 1050 1025 1000 0097 4139 3269

Jeżeli wolisz ponowić płatność za pośrednictwem szybkich przelewów – napisz do nas maila (kontakt@raczkujemy.pl), a wygenerujemy linka do szybkich płatności i będziesz mógł jeszcze raz opłacić zamówienie w ten sposób.

 

  1. Jak się upewnić, że złożyłem/-am prawidłowo zamówienie?

Gdy zaksięgujemy płatność, a zamówienie wpłynie do systemu, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia na adres mailowy podany podczas składania zamówienia.

 

  1. Co mam zrobić, jeżeli w mojej paczce brakuje produktu?

Dokładamy wszelkich starań, by Wasze paczki pakować zgodnie z zamówieniami i by wszystko przychodziło do Was w idealnym stanie. Jeżeli jednak wystąpi jakikolwiek problem lub niespójność w otrzymanym przez Was zamówieniu – prosimy o kontakt na maila: kontakt@raczkujemy.pl. Odezwiemy się najszybciej, jak to możliwe 😉

 

  1. Czy jest możliwość zapakowania produktu na prezent?

Tak, oczywiście – prosimy o taką informację w uwagach do zamówienia. Dosyłamy wtedy skan paragonu mailem.

 

  1. Gdzie znajdę kody rabatowe?

Kod rabatowy otrzymują osoby, które zapiszą się do newslettera. Ponadto o wszelkich dodatkowych akcjach promocyjnych informujemy za pośrednictwem naszych kont w social mediach – na naszym kanale na Instagramie i Facebooku. Również odbiorcy newsletterów otrzymują informację o specjalnych obniżkach w pierwszej kolejności.

 

  1. Czy mogę zwrócić produkt?

Tak, jak najbardziej, zgodnie z polskim prawem możesz zwrócić produkt zamówiony przez Internet w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Więcej informacji znajdziesz w naszym regulaminie w pkt. 9 „Odstąpienie od umowy sprzedaży”, a formularz do wypełnienia w zakładce „Wzory pism”.

 

  1. Czy wystawiamy faktury?

Tak, dla wszelkich podmiotów gospodarczych wystawiamy faktury VAT. Jeżeli dana placówka oświatowa – przedszkole, szkoła, ośrodek terapeutyczny lub poradnia potrzebuje faktury pro-forma do płatności tradycyjnym przelewem, również możemy ją wystawić. Prosimy o taką informację w uwagach do zamówienia, a pro-formę wyślemy na podany podczas składania zamówienia adres e-mail.

 

  1. Co to znaczy, że pakujemy przesyłki w nurcie zero waste?

Kartony, do których pakujemy Wasze zamówienia i wypełnienia paczek pochodzą z drugiego obiegu – staramy się nie generować nowych odpadów. Korzystamy z pełnowartościowych kartonów i tak pakujemy zakupy, by w całości do Was dotarły.