FAQ – najczęściej zadawane pytania
Spis treści:
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Ile dni zajmuje dostawa paczki?
- Czy jest możliwość płatności za pobraniem?
- Czy jest możliwość odbioru osobistego?
- Czy jest możliwa wysyłka za granicę?
- Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
- Czy muszę tworzyć konto na sklepie, by złożyć zamówienie?
- Co jeżeli interesujący mnie produkt jest niedostępny?
- Co zrobić, jeżeli płatność nie przeszła?
- Jak się upewnić, że złożyłem/-am prawidłowo zamówienie?
- Co mam zrobić, jeżeli w mojej paczce brakuje produktu?
- Czy jest możliwość zapakowania produktu na prezent?
- Gdzie znajdę kody rabatowe?
- Czy mogę zwrócić produkt?
- Czy wystawiamy faktury?
- Co to znaczy, że pakujemy przesyłki w nurcie zero waste?
- Na czym polega płatność PayPo?
-
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas wysyłki podany jest na stronie każdego produktu nad jego opisem.
Zamówienia dostępne na magazynie wysyłamy najczęściej w ciągu 1-2 dni od otrzymania płatności za zamówienie. Zakupy za pobraniem wysyłamy w ciągu 1-2 dni od wpłynięcia zamówienia.
Niektóre produkty wysyłane są bezpośrednio od producentów i wtedy czas realizacji zamówienia jest dłuższy – informacja o maksymalnym czasie wysyłki podana jest przy każdym produkcie.
Dokładamy wszelkich starań, by zakupy trafiły do Was jak najszybciej.
-
Ile dni zajmuje dostawa paczki?
Czas doręczenia przesyłki zależy od wybranej podczas składania zamówienia formy dostawy.
Paczki wysyłane kurierem oraz dostarczane do Paczkomatu Inpost otrzymacie w ciągu 24-48 godzin (z wyłączeniem weekendów) od wysyłki zamówienia. Do punktu Orlen Paczki przesyłki są najczęściej doręczane w ciągu 2-3 dni od wysyłki.
Produkty o dużych gabarytach (materace, tablice manipulacyjne, maty itd.) wysyłane są wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej.
-
Czy jest możliwość płatności za pobraniem?
Tak, udostępniamy taką formę płatności przy wysyłce zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej.
-
Czy jest możliwość odbioru osobistego?
Prowadzimy jedynie sprzedaż internetową, ale przy wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod numerem: 730 005 263, istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia w Stanisławowie Pierwszym (pod Warszawą, na granicy z Białołęką) (adres: Złotych Piasków 24, 05-126 Stanisławów Pierwszy).
-
Czy jest możliwa wysyłka za granicę?
Tak, jak najbardziej. W tym celu prosimy o kontakt mailowy na adres: kontakt@raczkujemy.pl
Ustalimy szczegóły i określimy koszt dostawy.
-
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak, jak najbardziej. Zapraszamy do kontaktu pod numerem: 730 005 263.
-
Czy muszę tworzyć konto na sklepie, by złożyć zamówienie?
Nie, możesz dokonać zakupu bez zarejestrowania się w sklepie, ale zachęcamy do tego – będziesz otrzymywać atrakcyjne kody rabatowe w pierwszej kolejności 😉
-
Co jeżeli interesujący mnie produkt jest niedostępny?
W takiej sytuacji warto napisać maila na kontakt@raczkujemy.pl lub do nas zadzwonić: 730 005 263 – damy znać, czy planujemy w najbliższym czasie dostawę i czy możemy coś przyśpieszyć.
-
Co zrobić, jeżeli płatność nie przeszła?
Jeżeli wystąpiły trudności podczas opłacania zamówienia i wiesz, że płatność nie przeszła lub pieniądze nie zostały pobrane z konta – możesz opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym na konto sklepu. Ważne by w tytule przelewu podać nr zamówienia:
MILAGRA Magda Smolik
Bank ING: 98 1050 1025 1000 0097 4139 3269
Jeżeli wolisz ponowić płatność za pośrednictwem szybkich przelewów – napisz do nas maila (kontakt@raczkujemy.pl), a wygenerujemy linka do szybkich płatności i będziesz mógł jeszcze raz opłacić zamówienie w ten sposób.
-
Jak się upewnić, że złożyłem/-am prawidłowo zamówienie?
Gdy zaksięgujemy płatność, a zamówienie wpłynie do systemu, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia na adres mailowy podany podczas składania zamówienia.
-
Co mam zrobić, jeżeli w mojej paczce brakuje produktu?
Dokładamy wszelkich starań, by Wasze paczki pakować zgodnie z zamówieniami i by wszystko przychodziło do Was w idealnym stanie. Jeżeli jednak wystąpi jakikolwiek problem lub niespójność w otrzymanym przez Was zamówieniu – prosimy o kontakt na maila: kontakt@raczkujemy.pl. Odezwiemy się najszybciej, jak to możliwe 😉
-
Czy jest możliwość zapakowania produktu na prezent?
Tak, oczywiście – prosimy o taką informację w uwagach do zamówienia. Dosyłamy wtedy skan paragonu mailem.
-
Gdzie znajdę kody rabatowe?
Kod rabatowy otrzymują osoby, które zapiszą się do newslettera. Ponadto o wszelkich dodatkowych akcjach promocyjnych informujemy za pośrednictwem naszych kont w social mediach – na naszym kanale na Instagramie i Facebooku. Również odbiorcy newsletterów otrzymują informację o specjalnych obniżkach w pierwszej kolejności.
-
Czy mogę zwrócić produkt?
Tak, jak najbardziej, zgodnie z polskim prawem możesz zwrócić produkt zamówiony przez Internet w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Więcej informacji znajdziesz w naszym regulaminie w pkt. 9 „Odstąpienie od umowy sprzedaży”, a formularz do wypełnienia w zakładce „Wzory pism”.
-
Czy wystawiamy faktury?
Tak, dla wszelkich podmiotów gospodarczych wystawiamy faktury VAT. Jeżeli dana placówka oświatowa – przedszkole, szkoła, ośrodek terapeutyczny lub poradnia potrzebuje faktury pro-forma do płatności tradycyjnym przelewem, również możemy ją wystawić. Prosimy o taką informację w uwagach do zamówienia, a pro-formę wyślemy na podany podczas składania zamówienia adres e-mail.
-
Co to znaczy, że pakujemy przesyłki w nurcie zero waste?
Kartony, do których pakujemy Wasze zamówienia i wypełnienia paczek pochodzą z drugiego obiegu – staramy się nie generować nowych odpadów. Korzystamy z pełnowartościowych kartonów i tak pakujemy zakupy, by w całości do Was dotarły.
-
Na czym polega płatność PayPo?
PayPo to serwis oferujący usługę „kup teraz/zapłać później”. To prosty, szybki i bezpieczny sposób zapłaty za zakupy w sklepach internetowych bez korzystania z konta bankowego czy karty kredytowej. Klienci kupują teraz, a płacą za 30 dni.
– Klient kupuje teraz, a płaci za 30 dni. W tym czasie RRSO wynosi 0%
– Decyzja o odroczeniu płatności przyznawana jest w czasie krótszym niż 10 sekund
– Limit transakcji od 10 zł do 3000zł
– Klient ma przyznawaną ilość rat w zależności od wartości transakcji. Ilość rat to od 4 do 6, oprocentowanie również zależy od kwoty transakcji i wynosi średnio ok. 20%
– Dedykowany panel PayPo pozwoli klientowi na bieżący dostęp do terminów spłaty oraz tego jak kształtują się przykładowe raty.